RE-branding.
Is jouw merk toe aan een frisse start? Trek nieuwe klanten aan en versterk de band met bestaande klanten met een strategische rebranding. Zorg voor een opvallende nieuwe uitstraling en maak impact in de markt.
1
Logo
Een logo is het visuele hart van je merk en vaak het eerste dat mensen zien en onthouden. Het zegt alles over je bedrijf omdat het niet alleen je bedrijfsnaam weergeeft, maar ook de waarden, stijl en persoonlijkheid van je merk communiceert.
2
Facturen
Voor facturen in de nieuwe look en feel kun je een sjabloon opstellen in een blanco formaat, zodat je snel en efficiënt nieuwe facturen kunt maken.
3
Briefwisseling
Voor een consistente uitstraling van je nieuwe merk kun je al je briefwisselingen dezelfde look en feel geven.
4
E-mail handtekening
Een nieuwe e-mailhandtekening is een goede manier om je merkidentiteit te versterken en consistentie te creëren in je communicatie. Een foto van de contactpersoon toevoegen is een goede manier om de e-mailhandtekening persoonlijker te maken.
5
Website & social media
Een rebranding van je website en social media is een grote, maar waardevolle stap om je vernieuwde merkidentiteit consistent en herkenbaar uit te dragen.